Exciting News!!!

Well everyone, the day has finally come...


I'm PREGNANT!!!

I know the first test looks a little questionable, so that's why I took a second one this morning.  Actually I woke up at 5am this morning to take it :) 

I'm a little compulsive that way. 

I've already got my first doctor's appointment scheduled, a name picked out (because it's going to be a girl), and plans to get Oliver potty trained within the next 6 months. 

I'm very very excited for this baby and feel incredibly blessed. 

Couldn't be happier!!!!!

Top Mommy Blogs - Mom Blog Directory

55 comments:

Jules said...

Congratulations!!!

mintifresh said...

Congratulations! That is sooo awesome!

That one girl said...

Yay, I'm soooo excited for you and YES, it's totally a girl!

Maaike Quinn said...

Congratulations!!

:D:D:D

Rebecca Jo said...

What fun fantastic news!!! Congrats!!!

adrienzgirl said...

CONGRATS!! That's so exciting!

Heather said...

Yay!!! That is SO exciting!

P.S. I woke up that early to take mine just like you did! I just wanted to know as soon as I could! haha

Addison, Crew, and Carter's Mama said...

YAY!!!!!!!!!!!!! Congratulations Crystal!! I am so excited for you!!!! :)

*Shelli* said...

I'm a pro at looking at pregnancy tests!!!!!!!!!!!!!!!! The first one...defiantly. Congratulation's!

You have beautiful children. They are so blessed to have you as their mommy (and you a wonderful wife too).

MrsKBJ said...

Congratulations!!!

Have a happy and healthy pregnancy!
xo
Kelly

VandyJ said...

Congrats! Hope every thing goes well!

Kristina P. said...

Yay! I am thrilled for you!

Ms.Wasteland said...

CONGRATS!!!! So exciting!

Tylaine said...

Congratulations Crystal! That's so exciting!

2busy said...

So happy for you!

jenn@peacelovemommy said...

so happy for you Crystal. You are a HUGE MOM inspiration for me!! Thanks for being awesome and congrats on your new addition to the family!

Mills Family said...

YEAH!!!!! Congrats.... I pray for a great pregnancy for you and a healthy baby :0)

Jenny Livingston said...

What exciting news! I'm so happy for you... and only like, 2% jealous. ;)

I can't even tell you how many pregnancy tests I took before I actually believed I was getting a REAL, positive result. Thanks for bringing back those memories.

purseblogger said...

Yea!! Congratulations! So excited for you. xoxo

The Random Blogette said...

Congrats Crystal! Yay for more babies!

Katie said...

Yay Crystal Congrats. three is great!

Mayra said...

AWWWWWWWWWW!!!!

Congratulations Crystal!!! =)

Living the Scream said...

That is the best news! Congrats!

Jenn Erickson said...

Congratulations Crystal! Wishing you a healthy and easy pregnancy!

Jenn

Adrienne said...

So cool...I am happy for you guys to be blessed again by the miracle of a little one =)

blueviolet said...

I am over the moon happy for you!!! Congratulations!

Susan said...

Congratulations!! This ride called life is so wonderful!

Kristina said...

Congratulations!

Stephanie in Suburbia said...

YAY! Happy for you! We're thinking about trying for our second soon, and I am really excited and nervous.

Heidi said...

Hooray! Congrats, girl!!

JOe said...
This comment has been removed by the author.
Joby, Julie, Cru and Sage said...

Yay!!!!! Me too!

Annie said...

Congrats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I can seriously never read those kinds of tests...I had to buy the digital ones that say "pregnant" or "not pregnant"! I just hated wondering if I was or wasn't when I couldn't read them! :)

toi said...

Congratulations!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A big, big hug to you and the lucky daddy :)!

Leslie said...

Congrats!!!!! So happy for you, you are a lot like me, though I have to make my appt asap since I'm at high risk! You need to tell me how u know it's a girl, what did u do?? Lol with 4 boys I dont want to try again unless I know for sure I can get a girl!! :)

Dysfunctional Mom said...

Congrats & best wishes!

carma said...

congratulations!! another beautiful baby on it's way :-) such happy news!!

Hey, are you all set with the business cards? Let me know if you need any help...

janaemadsen said...

congratulations :-)

Elena said...

Hooray! Such great news. Hope you're feeling well.

Ailinh said...

Wahoooooo! Such wonderful news to read! Sending good preggo vibes your way! (I'm not hinting anything here, btw)

Karen At Home said...

Congratulations Crystal!!! I am so excited for you!!!! I can't wait to hear the name, you are too cute about it already being a girl. Have a great weekend!

Karen

Renee Weatherford said...

Congratulations!!! So exciting :)

Verena said...

Oh Crystal, how exciting this is! Congratulations!!! I´m very happy for you and your husband!

JamericanSpice said...

Wow. Congratulations!!! :)

It is wonderful news.

I'm Lindsay. said...

Congrats Crystal! That is so exciting. I'm sure you'll be a super cute prego girl :).

Nicole said...

Congrats! I'm so happy for you and your family :)

Angie said...

Congrats!!!!!

Debbie said...

I am so very, very happy for you! Seeing those lines always brought such joy to my family:)

Tony&Dani said...

Congratulations!

'Ole Lisa said...

Congrats! You two have a pretty amazing recipe for some beautiful children. Seriously! ;)

Amy said...

Yay! Congratulations! Hope the first trimester isn't too rough on you. I love that you already have the name picked out!

Mammatalk said...

Congrats!! So happy for you.

Lacie @ Creative Attempts said...

That's amazing congratulations

CK said...

Awwwwwwesome!!! Congrats!!!
-CK

Candace @ Candace Creations said...

AWW! Congrats I'm so excited for you! And seriously, I'm still trying to figure out how you seem to have so much time to do and learn everything that you do and still sleep....well...wait...do you sleep? ;P
So happy for you! Hope potty training goes well!

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...